پایان نامه رشته علوم تربیتی
برای راهنمای بیشتر و مشاهده فهرست کلی مطالب بر روی لیست همه فایلها کلیک کنید.
تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

دانلود فایل فلش ترکیبی Combination A510F

دسته بندی : فایل فلش موبایل 0

دانلود فایل فلش ترکیبی Combination A510F برای حل مشکل قفل اکانت گوگل و سریال،بیس باند، هنگ کردن بهمراه آموزش بهمراه فایل ترمیم بوت برای گوشی های خاموش یا هنگ و ویبره و سایر مشکلات A510F

فایل Combination-A510F برای مواردی همچون حذف قفل گوگل اکانت frp حل مشکل DRK و حل مشکل گیرکردن روی آرم بعد از فلش یا روت کاربرد دارند.

این فایل ها در کمپانی سامسونگ جهت تست گوشی استفاده می شوند. نصب این رام ها بر روی اکثر گوشی های که به هر نحو روی آرم گیر کرده و یا اکتیو نمی شوند امکان پذیر است. از دیگر مزیت های این نوع رام ها می توان به مواردی اشاره کرد که با دستکاری شما، سریال گوشی ازبین می رود که با نصب این رام می توانید به سریال اصلی گوشی برگردید.

توضیح اینکه بعد از نصب این فریمورهای کامبینیشن، هر بیلدنامبری از رام، گوشی خود که دوست داشته باشید (تک فایل یا 4 فایل) می توانید بر روی گوشی خود نصب کنید. دقت داشته باشید که احتمال جواب دادن این فایل ها برای مواردی که ذکر کردیم بالای 90 درصد هست. تمامی فایل های Combination که در سایت موبوفای ارائه می شوند، همانند تمامی فایل ها و آموزش های دیگر بارها مورد استفاده قرار گرفته و مورد تایید می باشد

پیش نیاز:

نصب نرم افزار odin بروی کامپیوتر: دانلود نرم افزار odin با لینک مستقیم

آموزش فلش سامسونگ با ODIN: کلیک کنید

نصب درایور دستگاه روی کامپیوتر

حداقل 50% شارژ باتری

رام 4 فایله مدل فایل ترکیبی

ویژگیهای فایلهای COMBINATION:

امکان دانگرید بدون دردسر

حذف گوگل اکانت

رفع مشکلات عدم نصب رام

رفع مشکل هنگ پی در پی

حل مشکل ارور DRK

امکان تست تمامی قطعات دستگاه

ترمیم سریال NULL دربعضی موارد و...

مشخصات فایل Combination A510F

COMBINATION_FAC_FA51_A510FXXU1APA4_FAC

_CL7017058_QB8280129_REV00_user_mid_noship

و...

COMBINATION_FAC_FA51_A510FXXU2APH3_FAC

CL9048489_QB10742880_REV00_user_mid_noship

آموزش نصب Combination-A510F:

1) برنامه odin را اجرا کنید و فایل فریمور را از حالت زیپ خارج نمایید.

2) در قسمت AP فایل رام اکسترکت شده با پسوند md5 را قرار دهید.

3) گوشی را خاموش کرده و با گرفتن همزمان کلید های “ولوم پایین + هوم + پاور” آن را به حالت دانلودینگ ببرید.

4) حالا نوبت آن رسیده که گوشی را با کابل به کامپیوتر متصل نمایید و پس از آبی شدن قسمت ID:COM در برنامه odin بر روی کلید Start کلیک کنید.

5) از اینجا به بعد همه چیز را به دست کامپیوتر بسپارید و پس از نمایش کلمه pass گوشی را از کامپیوتر جدا کنید.

اگر مراحل 1 تا 5 را به درستی و طبق آموزش انجام داده باشید، پس از اتمام عملیات نصب، رام جدید بدون هیچ مشکلی اجرا خواهد شد.

نکته 1: قبل از نصب این رام، کد دستوری #1234#* را شماره گیری کرده و از آن عکس بگیرید و یا اطلاعات داده شده را در جایی یادداشت کنید. این توصیه را همیشه جدی بگیرید چون در برند سامسونگ، همیشه درصورتیکه به هر دلیل بعد از نصب رام با هر مشکلی مواجه شویم، فقط این اطلاعات است که می تواند به ما در جهت ترمیم گوشی آسیب دیده کمک نماید. در غیر اینصورت پشتیبانی سایت قادر به حل مشکل شما نخواهد بود.

نکته 2:با نصب این رام، تمامی اطلاعات گوشی شما اعم از مخاطبین، پیام ها، فیلم و تصاویر گالری، اپلیکیشن ها و هر نوع فایلی که بر روی هارد دستگاه موجود داشتیدحذف خواهد شد، لذا قبل از نصب رام نسبت به بکاپ گیری از اطلاعات شخصی خود اقدام فرمایید.

3: چنانچه برنامه odin به فایل md5 ارور داد، پسوند md5. را از انتهای نام فایل حذف کرده، فایل را نیز مجدد در برنامه انتخاب کرده و سپس بر روی Start کلیک کنید.

لینک دانلود بصورت مستقیم با سرور پرقدرت برای دانلود در یک فایل تکست Text ضمیمه شده است و همچنین قابلیت Resume را نیز دارد.
دانلود فایل فلش ترکیبی Combination A510F
خرید و دانلود | 10,000 تومان
گزارش تخلف به پلیس سایت
محصولات مرتبط